tag:blogger.com,1999:blog-16008563.post129529834911900617..comments2023-10-04T11:54:02.717+03:00Comments on E-Lawyer: Η απαγόρευση της προβολής του ηλεκτρονικού καπνίσματοςe-Lawyerhttp://www.blogger.com/profile/07013855875828367258noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-31373088467174367202009-01-05T15:29:00.000+02:002009-01-05T15:29:00.000+02:00Για το πρώτο σκέλος λοιπόν, αφήνετε να εννοηθεί ότ...Για το πρώτο σκέλος λοιπόν, αφήνετε να εννοηθεί ότι οποιοδήποτε site χρησιμοποιεί διαφημίσεις τρίτων υπηρεσιών, το περιεχόμενο των οποίων δεν ελέγχει (όπως είναι η Google), έχει συνυπαιτιότητα σε περίπτωση προβολής διαφημίσεων που παραβιάζουν κάποιο νόμο. Αυτό πιστεύω οτι αγγίζει το σύνολο των sites που παρέχουν τέτοιου τύπου διαφημίσεις, μια και δεν έχουν κανένα έλεγχο επάνω στο είδος των διαφημίσεων που μπορούν να προβληθούν. Ισως θα άξιζε τον κόπο να αφιερώσετε μια ξεχωριστή ενότητα σε αυτό το θέμα!Gyromyristishttps://www.blogger.com/profile/07078677584884156019noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-87797544409446940522009-01-05T12:00:00.000+02:002009-01-05T12:00:00.000+02:00Στην πρώτη ερώτηση θα πρέπει να εξεταστεί το πεδίο...Στην πρώτη ερώτηση θα πρέπει να εξεταστεί το πεδίο ευθύνης της ιστοσελίδας. Επιλέγοντας τη χρήση διαφημιστικών υπηρεσιών, εφόσον αποδέχεται ότι αυτές οι ανεξάρτητες υπηρεσίες μπορεί να περιέχουν και διαφημίσεις προϊόντων καπνού, και παρ' όλ' αυτά προκρίνει την ένθεση αυτών των καταχωρήσεων - ενώ θα μπορούσε απλώς να μην επιλέξει αυτές τις υπηρεσίες ως ιστοσελίδα, υπάρχει ένα στοιχείο πρόθεσης. Εάν όμως ειδοποιηθεί η διαφημιστική υπηρεσία για την ύπαρξη απαγορευτικής νομοθεσίας και το forum ζητήσει να απαλειφθούν τουλάχιστον οι διαφημιστικές καταχωρίσεις που αφορούν προϊόντα καπνού, τότε το forum έχει περιορίσει κάπως την ευθύνη του σε περίπτωση που η ανεξάρτητη διαφημιστική υπηρεσία δεν σεβαστεί το αίτημα - αλλά και πάλι η ευθύνη του forum δεν έχει εξαλειφθεί 100%. Υπάρχει δηλαδή μια συνυπαιτιότητα του φόρουμ και της διαφημιστικής εταιρίας. Η πιο ασφαλής λύση είναι να επιτευχθεί συμφωνία ώστε να μην μπουν καθόλου διαφημίσεις προϊόντων καπνού.<BR/><BR/>Στην δεύτερη ερώτηση έχω απαντήσει στο κείμενο, λέγοντας ότι η αναφορά σε εταιρίες εφόσον δεν αποτελεί εμπορική προώθηση προϊόντων (δηλ. άμεση ή έμμεση διαφήμιση), τότε εμπίπτει στην ελευθερία της έκφρασης. Ωστόσο, οι σύνδεσμοι και τα στοιχεία επικοινωνίας που παρατίθενται, για λόγους ασφάλειας θα πρέπει να οδηγούν σε νόμιμες καταχωρήσεις (δηλ. με την έγκριση του υπουργείου) για να αποφευχθεί η κατηγορία της συμμετοχής του forum σε τυχόν παράβαση του νόμου.e-Lawyerhttps://www.blogger.com/profile/07013855875828367258noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-86018767426020285672009-01-05T11:00:00.000+02:002009-01-05T11:00:00.000+02:00Σαφέστατη η ανάλυση. Ομως, αφήνει ορισμένα ερωτήμα...Σαφέστατη η ανάλυση. Ομως, αφήνει ορισμένα ερωτήματα (τα οποία φαντάζομαι οτι αφορούν και σε αλλες συγγενείς / παραπλήσιες περιπτώσεις):<BR/><BR/>1. Η προβολή διαφημίσεων μέσω Google Ads ή άλλων διαφημιστικών υπηρεσιών, που ενδεχομένως να παραβιάζουν το νόμο, εμπίπτει στην ευθύνη του site εφόσον δεν έχει έλεγχο επάνω στο τι εμφανίζεται; Για παράδειγμα, θα μπορούσε να εμφανίζεται μια διαφήμιση που να προβάλλει το ηλεκτρονικό τσιγάρο ως υγιεινή μέθοδο διακοπής καπνίσματος (αρα και το διαφημίζει, και το προβάλλει ως μεθοδο διακοπής καπνίσματος και ως υγιεινή εναλλακτική). <BR/><BR/>2. Η αναφορά, στο πλαίσιο των συζητήσεων, σε πωλητές προϊόντων ηλεκτρονικού καπνίσματος (με παράθεση συνδέσμων ή στοιχείων επικοινωνίας) αποτελεί ή οχι παράβαση, σύμφωνα με το υποκειμενικό πλαίσιο;<BR/><BR/>Εύλογες, πιστεύω, απορίες.Gyromyristishttps://www.blogger.com/profile/07078677584884156019noreply@blogger.com