tag:blogger.com,1999:blog-16008563.post8599818245780184117..comments2023-10-04T11:54:02.717+03:00Comments on E-Lawyer: Νομική φύση του "Αρχείου Καβάφη" και πνευματική ιδιοκτησία e-Lawyerhttp://www.blogger.com/profile/07013855875828367258noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-70676203951787755782017-05-19T11:03:36.510+03:002017-05-19T11:03:36.510+03:00CALL OF DUTY FREE
Μαύρη συννεφιά βροχόμπαλα προμη...CALL OF DUTY FREE<br /><br />Μαύρη συννεφιά βροχόμπαλα προμηνύει<br />τα οποία μποτάκια μου.<br />Όταν φορέσω τα μελανά μποτάκια μου<br />με τις ένοχες κάλτσες μου<br />θα 'μαι στο χρέος μου πλημμυρίδα ακριβώς απέναντι<br />σε ένα σωρό κλαδιά του πεύκου<br />ανύποπτα ελληνοπληθυντικά<br />ψαλίδια σαύρες<br />κ' εποχές τριανταφυλλιάς τσιχλόφουσκας.<br />Όλο το πράγμα της αθέατης ζωής θα δένω<br />δήθεν με τυχαία τηλεθέαση με άλλα πράγματα<br />που τα έχουν σοβαρά οι καβαφικοί δωσίλογοι<br />πραγματοποιούν τα κωμικά σύδεντρα με την ξυλόσκονη<br />εντατίζουν τις ποιήσεις τον μακρινό Σεφέρη<br />τους γλάρους τους αφρούς τα αμάσητα ψέματα<br />όπως δεν μαρσάρεται η τριανταφυλλιά τσιχλόφουσκα.<br />Λεπτό γιαούρτι με γεύση φράουλας<br />που συνοδεύει διάβασμα με θραύσματα των φρούτων<br />είναι ο κομματάρχης θάνατος.<br />Κάτω, στα σκότη, κι από πέρα, από τις χρωματιστές πετσέτες<br />γαλάζια σεντόνια καλύπτουν την ηλιακή ευρύτητα<br />την βροχερή διαφάνεια της τριανταφυλλιάς<br />μπερδεύεται ο άνθρωπος<br />παραληρεί την τύρβη του αγκαθιού<br />σε πιάνω σήμα της ζωής, φωνάζει.<br />Θέλω να μάθω να ζωολογώ τα ψεύδη.<br />Θέλω να σταθώ στην γελοία υπόθεση<br />να της φυσήξω την καρκινογόνα κίνηση Μπράουν<br />να την υψώσω ψηλά και να την απολαύσω.<br />Σκεφτόμουνα να χύσω ίσως στο διάστημα<br />όλα τα χρωματιστά μελάνια μου<br />μα να αποχωρίσω γρήγορα από το πεδίο<br />της αιματοσταλαχτικής ποιήσεως<br />που θέλει το ψέμα και το λέει<br />για να μην φυτρώσει κανένα αγκάθι από<br />την τριανταφυλλιά τσιχλόφουσκα που θα έτρωγα<br />αν δεν έτριζε η τρομερή ψυγειοκαταψυκτική εγκατάμιξη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-11422731955292641442017-05-13T15:38:02.983+03:002017-05-13T15:38:02.983+03:00ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΟΙΟ
Μαζεύτηκαν τα νταλαροειδή
η σύναξις
...ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΟΙΟ<br /><br />Μαζεύτηκαν τα νταλαροειδή<br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=RzdgKveJYkg" rel="nofollow">η σύναξις</a><br />και θάβουν τον Μουντάκη<br />καιρούς πριν τα ριάλιτι.<br /><br />Στη σύναξη των νταλαροειδών<br />νταλαροειδή σαν κομματόσκυλα<br />καιρούς πριν την τεχνοτροπία<br />του ημερήσιου παρουσιαστή γονέων μεταναστών<br />μαζεύτηκαν στη σύναξη τα νταλαροειδή<br />θάβουνε τον Μουντάκη.<br /><br />Απολύεται ένα νταλαροειδές<br />μένει στο Brexit ο ουράνιος μισθός<br />πλουτίζει το νταλαροφυλακείο<br />της ζωής.<br /><br />Μιας ζωής νταλαροφυλακείο.<br />Πλοία και ασυρματισταί.<br /><br />Οι κίτρινες ψυχές των νταλαροειδών<br />τα κίτρινα εσώρουχα γονέων μεταναστών<br />ο Μουντάκης ζωτικός<br />εραστής του πέους του<br />από τη ζωτική του κάσα<br />όταν θέλει να κατουρήσει<br />φώτα και φώτα του Τιτανικού.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-75339424833301243702017-04-28T23:45:56.633+03:002017-04-28T23:45:56.633+03:00ΤΡΟΧΙΑΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
1
Ο συγγραφέας Ιωάν...ΤΡΟΧΙΑΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ<br /><br />1<br />Ο συγγραφέας Ιωάννης Παπαζήσης<br />μελετεί την Αποκάλυψη<br />πολλή ερμηνεία<br />μελετεί τον Ελληνισμό<br />άλλη πολλή ερμηνεία εκεί.<br />Όταν κάνουμε την Χούντα<br />σαν κονταδελφή που είναι<br />ο συγγραφέας Ιωάννης Παπαζήσης<br />θα ξελιγώνεται για τον αμερικάνο πεζοναύτη<br />θα ξεχάσει την γυναίκα τα παιδιά του<br />θα ρίξει μαύρη πέτρα πίσω του<br />γιατί θα γίνει κοντοπούτανος.<br />Όλοι οι εθνικοσοσιαλιστές κρατούν<br />το συνετό τους πρόγραμμα.<br /><br />2<br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=DWrV5nNhVj0" rel="nofollow">Η απόλυτη μικροαστή κουφάλα</a><br />λέει τον δεκάρικο της σιχαμάρας της.<br />Σε άλλες περιπτώσεις<br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=t71z71JQaBI" rel="nofollow">τον δωσίλογο δημοσιογράφο</a>, που χλεύαζε, τον γλείφει.<br />Διότι πρέπει να κατανοηθεί το μούρο του Σεφέρη.<br />Πού πάμε χωρίς Ποίηση;<br />Ποίηση σημαίνει ότι θα υποστούμε την γραφειοκρατία<br />σε όλες τις ανατολές πρωινού ήλιου<br />με κάθε τρόπο να μας περάσουν από φάλαγγα.<br />Είναι βλαχοπρωθυπουργοί.<br />Ανακάλυψαν στα 1995 την ανωτερότητα της ζωής<br />που καταγγέλει το κίβδηλο και το λεγόμενο πουλάει.<br />Έζησαν για λίγο στην Ευρώπη.<br /><br />~<br /><br />5' - ATG - CCT - TTA - AAA - CGA - 3'<br /><br />1<br />σαν ξαφνικό φωτιστικό οινόπνευμα<br />το τράβηγμα της λάμψης εντός του σκοταδιού<br />η γαλάζια λάμψη του τραβήγματος του καλωδίου<br />φώτισε όλο το πλαστικό της μπρίζας<br />από πίσω από μπροστά<br />σαν λάμψη καιόμενου οινοπνεύματος στον ουρανό.<br /><br />2<br />ινστιτούτο της σαρδέλας με τρεχαντήρι και κολάρο<br />προσδιορίζει τους γονότυπους του δημοτικού ποιήματος<br />προσγειώνει το κρουασάν για να το ψήσει κάπως<br />στην δεκαοχτάευρη μικρή μικρή ψηστιέρα.<br />λευκή και κόκκινη ωραία μικρή τοστιέρα πεινασμένη<br />από τις συγκαλύψεις εγκαυμάτων λευκού καρχαρία<br />από τα κόκκινα δαπανηρά νερά του Aegean.<br /><br />3<br />καθώς κατεβαίνει ένα σώβρακο<br />μας βλέπει ο καθρέφτης<br />βλέπουμε ένα πύον<br />υποπτευόμαστε από σωματική πείρα λέμε<br />θα φουσκώσει και θα σηματοδοτήσει πόνο.<br />ήταν όμως χειρότερο.<br />στην επαφή με το ύφασμα πονούσε<br />στο καθισιό πονούσε<br />μετά τον πόνο μάτωσε<br />μετά το μάτωμα το ύφασμα<br />κολλούσε.<br />αίμα και πύον στη μπλούζα<br />αίμα και πύον στο σώβρακο<br />πόνος στη μετακίνηση<br />χαμός χαμός συστήθηκε στην αισιοδοξία:<br />είμαι η Ορθοκανονική Αράχνη.<br /><br />4<br />υπάρχει ένας αγριεμένος ωκεανός<br />στο γαλάζιο φωτιστικό οινόπνευμα<br />(που είναι βέβαια αζεοτροπικό μίγμα<br />και δεν διαχωρίζεται).<br />ένας αγριεμένος ωκεανός παντού<br />σε όλο τον όγκο του και σε όλες<br />τις στρώσεις των στρωμάτων του.<br />ανεβαίνουν από σκληρούς ανελκυστήρες<br />τα πιο γαλάζια καλαμάρια.<br />βγάζουν σοκολάτες με σταφίδα<br />από τα μηχανήματα θλίβονται<br />οικτίρουν το χάλι της πατρίδας τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-69291845946831994932017-04-24T03:49:58.141+03:002017-04-24T03:49:58.141+03:00CODON
Αν μπορούσε κάποιος να έχει ένα λογαριασμό ...CODON<br /><br />Αν μπορούσε κάποιος να έχει ένα λογαριασμό στο facebook<br />να τον συνδέουν οι λεγόμενες κοπέλες με το ράσο τους<br />και να διαβάζουν αποκλειστικώς τα ποιήματα<br />πόσο πολύ θα καύλωναν.<br />Διότι θα απορούσαν:<br />πώς πρέπει να γαμηθεί αυτή<br />τι να της βάλουμε<br />πώς να της το βάλουμε<br />ποιο χύσι πάει καλύτερα εδώ<br />ποιο χύσι πάει καλύτερα εκεί<br />τι μανία με τα χύσια<br />που έχεις<br />ρε αγάπη μου.<br />Θα απορούσαν να γράψουν τι<br />τα τρία ερωτηματικά τους:<br />ότι απομάκρυνση ημ(ωt)<br />ότι ταχύτητα ημ(ωt + π/2)<br />ότι επιτάχυνση ημ(ωt + π).<br />Διότι καλά είναι τα παραμύθια και τα ψέματα παρηγορούν<br />κουνούπια μολυσμένα της απαρηγόρητης ζωής<br />που δεν υπάρχει αλλά οι λεγόμενες κοπέλες<br />καυλώνουν και γαμιούνται σ’ υλική πραγματικότητα<br />σ’ ύλης καυλερά νουκλεοτίδια (θα έλεγα).<br />Δεν είναι πυργοδεσποινονταλαροειδή<br />δεν είναι μολυσμένες οι λεγόμενες κοπέλες<br />δεν είναι σύστημα υγείας να μας το πουλήσει το ΠΑΣΟΚ<br />δεν είμαστε ηλίθιοι να μας πουλήσει σαν ρουσφέτι<br />τα δικαιώματα μας ο Στέφανος Μάνος.<br />Το πέτρινο θέατρο που παίζει η καρδιά σου<br />στο λέω<br />θα 'χει τελικό σύνδεσμο τραγικό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-84529306309083222732017-04-20T11:15:06.853+03:002017-04-20T11:15:06.853+03:00ΙΣΕΝΣΙΑΛ
Λέει σενγκιουλάριτι
γιατί αν πει και τζάο...ΙΣΕΝΣΙΑΛ<br />Λέει σενγκιουλάριτι<br />γιατί αν πει και τζάουλ<br />μα γιατί οι αττικοί σέρνουν τα εγγλέζικα<br />λέει σενγκιουλάριτι<br />γιατί υπάρχει κάτι<br />υπάρχει μιαν ομίχλη<br />κι όταν είναι ομίχλη ολυμπιακής<br />το αεροπλάνο νήσος Μήλος θα καταπέσει<br />αλλά θα πέσει και το ελικόπτερο<br />αρχιλοχίας διασωθείσα θα σκοτωθεί σε αυτοκινητικό<br />δε θα ξεφύγει<br />εκτός αν επιλέξει το λεσβιακό<br />τουτέστι να γαμήσει μία προς μία<br />τις κόρες της Μαρώς Σεφέρη<br />λέει σενγκιουλάριτι<br />γιατί εκεί υπάρχει κάτι<br />υπάρχει απουσία της μητέρας<br />πήγε με τον ποιητή της<br />συμβουλεί Πηνελόπης Δέλτα<br />στο πεδίο της πτώσης<br />πήγε για να γαμιέται<br />κρυμμένη στην ομίχλη<br />όταν βγει από το νοσοκομείο<br />θα είναι τα κορίτσια παρατημένα<br />ολομόναχα<br />η αυτοκινητική αρχιλογίας θα τα κατεργαστεί.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-69571922698731077582017-04-16T18:48:09.869+03:002017-04-16T18:48:09.869+03:00ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΟΝ
Η μέρα της λαμπρής δε μας εξηγεί
θέλ...ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΟΝ<br /><br />Η μέρα της λαμπρής δε μας εξηγεί<br />θέλουμε τα λεφτά της Άνοιξης<br />για να αγοράσουμε χαμογελαστές πουτάνες<br />να διαβάζουν εφημερίδα Καθημερινή<br />να μας ζητήσουν να τους ψωνίσουμε την τσάντα<br />για να τις χοροπηδάμε πιο ευδιάθετα.<br />το γύρω θέαμα δεν ενδιαφέρει.<br />τίποτα δεν λέει τίποτα.<br />είμαι από τα μόρια<br />και είμαι βέλος των απεριορίστων κλάδων<br />των νερών<br />δεν ξέρω τι παραλείπεται στις κούτες<br />αν είδα εκτυπωτές<br />κι αν είδα γαμήσιμο αίμα να χύνεται στις ασυρματωμένες μάχες<br />κλειδιά αν είδα στο δειλινό να κλείνουν ορθολογικές φυλακές<br />ή δωμάτιο βασανισμού ξεπατωμένης κόρης ή κυράς<br />ή αν είδα τηλεοπτική ευτέλεια<br />δεν έχει σημασία χουλαχουπ<br />σημασιοδοτήσεις εάν ακρόασα σημειολογίες<br />δεν είναι τίποτα της ζωής το θέαμα<br />δεν επηρεάζει<br />καταρρίπτεται.<br />Κάποτε ζήσαμε.<br />Δεν είναι κάτι άλλο.<br />Δεν πρόκειται.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-24648067955042086462017-04-15T03:14:18.407+03:002017-04-15T03:14:18.407+03:00ΣΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ
1
όλες οι ώρες της ζωή...ΣΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ<br /><br />1<br />όλες οι ώρες της ζωής είν' αθανάσιμες<br />γιατί η μαμά μου θα γαμήσει την μητέρα της.<br />την μητέρα της νταλίκας του Surrey.<br /><br />2<br />ξαπλώνουμε συνήθως μέσα στο ξένο ποίημα<br />περιμένουμε να μας γαμήσεις.<br />το μη επερχόμενο γεγονός προδίδει<br />αφή στο γαλανόλευκο κοντάρι<br />όταν σεργιανίζαμε στα βροχερά μας παρ’ ελάσματα<br />τυλιγμένο καλά με κάποιο είδος πανιναπαλότατο.<br /><br />3<br />παρατηρούσα βλέποντας χθες ένα κουνούπι<br />τρεις μέρες τώρα κόρακες απορριμματοφόρα<br />το κουνούπι ανέβαινε στον δικό του χώρο<br />πίσω από την πόρτα ανάμεσα στη ντουλάπα<br />τους γειτονεύοντες νεκρούς τοίχους<br />απολάμβανε την πτήση του μοναδική<br />ανάμεσα στις σημειώσεις της ντουλάπας<br />τις θυροκωλυμένες σημειώσεις<br />όλες οι επαναλήψεις των συμφώνων όπως απορριμματοφόρο<br />ωραία φωτισμένο το κουνούπι από το κίτρινο<br />τίμιο φως αστιγμικής αιωνιότητος.<br /><br />4<br />θα ήταν κάποιος χίτης η κουφάλα<br />που του καταθέσαμε στεφάνι.<br />σήμερα πια ο κυρδάσκαλος πάει για τις ντομάτες<br />διαλέγει πιπεριές.<br />στην πραγματικότητα δεν θέλω να μιλήσω με έναν<br />νεοδημοκράτη λωποδύτη κουτοπόνηρο<br />που καταφέρνει όμως τις παράνομες δουλειές του.<br />και δεν μιλάω στον αμνό.<br /><br />5<br />ονόματα στον Έβρο όπως νέα χιλή<br />και άλλα ονόματα αλλού όπως το λιβανισμένο χιόνι<br />ό,τι αρχίζει μόλις να κυλίεται<br />εξισώνει την γραμμική ταχύτητα των σημείων της περιφέρειας<br />της γήινης καταφυτευμένης σφαίρας<br />με την ταχύτητα του κέντρου μάζας της σφαίρας<br />αλλά η Γη η ίδια βέβαια από μόνη της δεν μετέχει<br />σε κάποιο μεταφορικό κίνημα κάπου πάει αλλά μας παίρνει μαζί της<br />και δεν ξέρουμε αν κάνει πλακομούνι στις κοπέλες που το ονειρεύονται<br />και η ελεωνόρα μελέτη δεν είπε καλύτερα να πάει με γυναίκα<br />παρά να κάνει κάτι άλλο - τι; δεν θυμόμαστε. άρα<br />υπάρχει κάποια φυσική συστολή σε όλες τις εκδηλώσεις του οργανισμού<br />τον Καρανίκα ή τον Βαραββά; τον Καρανίκα θα προτιμήσει Κασιδιάρης<br />συμπαθήσαμε.<br /><br />6<br />νιώθουμε άσχημα δεν ξέρουμε γιατί νιώθουμε άσχημα<br />δεν ξέρουμε πότε ακριβώς νιώθουμε άσχημα<br />μόνο το κενό μπαζώνεται με κάποια βυσσινάδα<br />μια ψευτολεμονάδα λάιφ χωρίς και να έχουμε ένα τσιγάρο<br />να ρίξουμε στην τρύπα του κουτιού μόλις εξαλειφθείς περιεχόμενο<br />μόλις αρχίσει χωρίς ολίσθηση το κύλισμα.<br />παλιότερα μας άρεσαν οι πράσινες αμίτες όπως ο άνθρωπος νόμισε<br />ότι έπαιρνε βιταμίνες ανοίγοντας πορτοκαλιές τριντεντ.<br /><br />7<br />θέλουμε να γαμήσουμε αυτήν αλλά νιώθουμε άσχημα<br />δεν ξερουμε γκρεμιζόμαστε πολύ στο πουθενά<br />ένα φορεμένο βρακί του κοριτσιού να τραβιέται<br />στο αεροδρόμιο εν όψει του συντελεσμού του καλέσματος<br />στο γεύμα από τον πατέρα της:<br />το πολύ το μέσα μέσα παρακάτω περιορίζεται.<br /><br />8<br />κυλίεται και ολισθαίνει<br />κυλιέται και ολισθαίνει<br />γαμιέται και ολισθαίνει<br />αλλά δεν λέμε ποτέ γαμίεται και ολισθαίνει<br />μάλλον δεν είναι καλό ένα τέτοιο έκφρασμα.<br /><br />9<br />εικάζει και ολισθαίνει<br />κομπάζει και ολισθαίνει<br />θα μπει στο ποίημα μας να μας γαμήσει.<br />διότι δεν μπορεί να συγκρατηθεί.<br />τα ξέρει τα ποιητικά της τέχνης με το κόσκινο<br />όπως μεταφέρονται<br />-κυλούν και ολισθαίνονται-<br />τα μοσχομπίζελα ζωής<br />στους τρανζιτ καταρράκτας.<br /><br />10<br />είχε στην κωλοτρυπίδα της ένα οποιοδήποτε στιλό<br />χώσει και κάποιο μολύβι ίσως αλλά στιλό σταθερά σίγουρα.<br />είχε το χρώμα του ρανού όταν στα μάτια με κοιττούσε.<br />δηλαδή: ξεχνάμε συνήθως τα τραγούδια του βασίλη σκουλά<br />αλλά δεν τα ξεχνάνε οι διάφορες πουτάνες γιατί αυτές<br />έχουνε τρίμμα πακοτινιού γεύση πακοτινιού στα δάχτυλα<br />και δεν ξέρουν αν θα γλείψουν το δάχτυλο<br />ή αν θα το καρφώσουν<br />δια να γλείψουν αμέσως μετά όλο μαζί το μπούκωμα.<br />να μην χάσουν την σπάνια πάντοτε και μοναδική ευκαιρία<br />της νέας μαλακίας με το νόημα λύτρωσης με σαρκική συνέχεια χαράς.<br /><br />11<br />στο ξέσπασμα του φεγγαριού<br />όποιος αμνός γλιτώσει<br />θα είναι ο αμνός που αρνήθηκε<br />να βγάλει από τον τάφο του το λεξικό<br />και στο χαρούδι της ναν της το ξαναχώσει.<br />ας είναι και γυναίκα του.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-83928496991770583872017-04-14T13:53:19.117+03:002017-04-14T13:53:19.117+03:00ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ
Ο πρόεδρ...ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ<br /><br />Ο πρόεδρος του λαϊκού ορθόδοξου συναγερμού<br />ανακάλυψε το πεδίον δόξης λαμπρό<br />μα δεν ξέρει τα φρίξον ήλιε στέναξον γη<br />οπότε μιλούσε με τον τράγκα<br />έλεγαν στην βαρβαρική τα ελληνικά τους<br />μα ούτε φρίξον ήλιε ούτε στέναξον γη<br />δεν έγινε τίποτα τέτοιο σχετικό<br />όπως μιλάνε στα τηλέφωνα της ύλης<br />λένε να είσαι καλά σε ευχαριστώ<br />θα τα πούμε (λέουμεντα)<br />ο πρόεδρος του λαϊκού ορθόδοξου συναγερμού<br />έγινε ομπάμα επί του Σταμάτη Σπανουδάκη<br />γιατί έριξε την μεγαλύτερη βόμβα στην Συρία<br />ντοκουμέντα: η μεγαλύτερη αλλά συμβατική<br />δεν είναι πυρηνική ούτε είναι ατομική<br />ώστε να έλεγε κάποιος να πει ότι<br />ο πρόεδρος του λαϊκού ορθόδοξου συναγερμού<br />θα χαθεί στην έκταση της ελληνικής γραμματείας<br />απλώς πεδίον δόξης λαμπρόν και ούτε φρίξον ήλιε<br />ούτε φρίξος ούτε έλλη ούτε στέναξον γη ούτε κίνδυνος:<br />δεν θα χαθεί κανένας πρόεδρος του λαϊκού ορθόδοξου<br />συναγερμού ποτέ δεν θα χαθεί ποτέ στις ελληνικότητες.<br />Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε ότι χαλαρώνει με τηλεόραση.<br />Κάθεται βλέπει τηλεόραση χαλαρώνει. Ικανός, ικανότατος.<br />Κι αν ακούσει και κανένα πεδίο δόξης λαμπρόν<br />στην τηλεόραση<br />δεν το ακούει δεν το σκέπτεται<br />το προσπερνεί της γραμματείας αδιύλιστο<br />("στον εαυτό μου ξαναβρέθηκα απόψε...").Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16008563.post-54643620844166356452017-04-13T05:25:13.133+03:002017-04-13T05:25:13.133+03:00Δεν μας νοιάζει ούτε ο Καβάφης ούτε τα ποιήματα ού...Δεν μας νοιάζει ούτε ο Καβάφης ούτε τα ποιήματα ούτε το αρχείο ούτε ο το πρωί άιντες να τραβάς τις τιράντες καθηγητής Σαββίδης. Αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να μιλήσουν για το ποίημα όπως ο Απόστολος Μελαχρινός στον Τιμόθεο Κώνστα: "θα φύγουμε τώρα που αρχίσαμε να μιλάμε για Τέχνη;". Ας μιλάνε. Είναι φασιστικά πράγματα αυτά. Ευτυχώς που ο Καβάφης είναι αρκετά γελοίος ώστε να μην μπορεί να προσεγγιστεί από τους διάφορους. Και δε μας νοιάζει και καθόλου, γιατί είναι άλλο πράγμα το φαινόμενο της ζωής οπού μας περιέχει και οπωσδήποτε η οργανωμένη κατάθλιψη δεν περιέχεται φυσιολογικά και χωρίς εξάσκηση βίας. Μας ενδιαφέρει ότι: "Με βάση αυτές τις αποικιακές εγγυήσεις η Τράπεζα της Ελλάδας σε περίπτωση αλλαγής νομίσματος (!) θα μετατρέπει τις δραχμές σε εξωτερικό συνάλλαγμα για τις “αποσβέσεις κεφαλαίου και την καταβολή τόκων, κερδών, μισθωμάτων κλπ, η οποία θα γίνεται με την επίσημον τιμή συναλλάγματος κατά την ημέρα της μεταφοράς του εις το εξωτερικόν” (άρθρο 6). Την ίδια ώρα “τα περιουσιακά στοιχεία” της Fraport, εξαιρούνται ειδικώς πάσης αναγκαστικής απαλλοτριώσεως ή επίταξης”. Που σημαίνει ότι ο καβαφικός Ιλόιερ θα εκδιώξει την Φραπορτ εν συντομία. Και ο Ήρκος και ο Στάντης...ο Στάντης σε ένα βίντεο στο YouTube ρωτάει μία εκεί πέρα συγκοινωνούσα λόγο: "να τον βγάλω έξω". Όχι. Δεν πρόκειται ποτέ ένα ποίημα να πέσει στα χέρια του Σ. του Η και του μικρού αδελφού του. Γελοιότητες της πρωτεύουσας σαν διοργανώσεις ποιήματος είναι αυτά τα άτομα. Είναι φτιαχτά άτομα. Νταλαροειδή σαν Καζαντζίδης.<br /><br />ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ<br /><br />1<br />θανάσης χειμωνάς μιλάει σαν ραχήλ μακρή.<br />να έχει άραγε πατριωτική τρυπούλα...<br />να διαθέτει στις κοπέλες τα μεγαλύτερα μαστάρια του;<br /><br />2<br />άλλος ο χειμωνέτος. ποδηλάτης.<br />μα γιατί όλα τα δημόσια πρόσωπα<br />να είναι άτομα μεγάλης επιγεύσεως;<br /><br />3<br />χειμώνας. σύννεφα.<br />μία σφαίρα καλαθόσφαιρας<br />αναπηδάει.<br />αν κινηθεί σε παραβολή<br />θα μας καλαθιάσουν τις συντεταγμένες<br />του διχτυού και θα μας ρωτήσουν αν θα μπει<br />με ποια ταχύτητα.<br /><br />4<br />range.<br />γιατί δεν παίρνεις την σειρά του einstein;<br />ποια είναι η σειρά του einstein;<br />η σειρά του einstein για το φως.<br />πόσα χαμένα λεφτά στις αηδίες<br />του ελληνισμού και των αλλοδαπών εκδοτών του τίποτα.<br /><br />5<br />αν μου κάνουν το κακό<br />θα πουν ότι η ανθρώπινη φύση λέγεται<br />και άρα έχει πρόβλημα εφόσον<br />δεν τους σταματάω.<br /><br />6<br />τα δίνουν όλα ορισμένες πουτάνες<br />στα τελειώματα της πρόσδεσης του γάμου τους<br />στην κακοφτονία της ζωής μου.<br />είπεν ο Σικελιανός στον Παλαμά.<br />την παίρνω και φεύγω<br />είπε ο τελευταίος.<br />ο πιο τελευταίος ρουφιάνος της πρωτεύουσας.<br /><br /><br />ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΕΔΕΣ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ<br /><br />όταν -ο άνδρας της- λέει την φράση<br />την επονόμασα χαρούδι<br />ποιαν ακριβώς ενέργειαν αποδίδει στο επίρρημα<br />επονόμασα<br /><br />και<br />όταν μπερδεύεται στο τείνωμα του να το πει<br />ότι εκείνη τον επονόμασε χαρούδι<br />και λέει τελικά ότι εκείνος<br />ο ίδιος εκείνος την επονόμασε αυτήν<br />-Τιτίκα Στριφτού: η γυναίκα του- χαρούδι<br />εδώ τι αντιμετωπίζουμε:<br /><br />ποιος επονόμασε ποιον και πόσο.Anonymousnoreply@blogger.com