Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011

Υπέρ της ισότητας και στις πλατείες

Όχι, ο κύριος Μίκης Θεοδωράκης δεν έχει περισσότερα δικαιώματα από κάθε άλλον πολίτη της χώρας. Στην Ελλάδα δεν έχουμε ούτε τίτλους ευγενείας, αλλά ούτε και οι ηρωικές ή καλλιτεχνικές περγαμηνές κάποιου καταργούν τους θεσμούς και την δημοκρατία.
Η πρόσβαση στον κοινόχρηστο χώρο είναι δικαίωμα που αναγνωρίζεται σε όλους και συνυπάρχει με το δικαίωμα της συνάθροισης. Αλλά η ρύθμιση των δικαιωμάτων αυτών έχει ανατεθεί σε συγκεκριμένα όργανα, η απόφαση των οποίων δεν ακυρώνεται από μόνη την βούληση του κάθε ιδιώτη.
Ο Δήμαρχος και το δημοτικό συμβούλιο θα αποδείξουν τώρα, στα δύσκολα, αν είναι σε θέση να υπηρετήσουν τον θεσμικό τους ρόλο που είναι η προστασία του γενικού συμφέροντος, μη υποκύπτοντας στην αυθαιρεσία απ´ όπου κι αν προέρχεται.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για ένα LGBT Festival and Parade θα έπρεπε να επιτραπεί η χρήση της πλατείας, πόσο μάλλον όταν πριν ένα μήνα εκεί βρίσκονταν φίλαθλοι και οπαδοί του Ηρακλή;

Πόσα μέτρα και πόσα σταθμά;

Νοσφεράτος είπε...

επειδή και το ιντερνετ ειναι ..δημοσιος χωρος το αναδημοσιευσα..

http://nosferatos.blogspot.com/2011/06/e-lawyer.html

σοβαρα τωρα ..ελπιζω ναμου δινεις την αδεια .Αν οχι το κατεβαζω

Ανώνυμος είπε...

6:36 πμ

" Πόσα μέτρα και πόσα σταθμά;"

Tόσα όσα χρειάζονται για να κρύβει κάποιος την πολιτική του αντίθεση ή τις πολιτικές του απόψεις , πίσω από προσωπικές νομικίστικες ερμηνείες.

Εξ' άλλου , όταν ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Γ.Κασιμάτης, έκανε λόγο για αντισυνταγματική απόφαση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, λέγοντας πως : «Το σύνταγμα προβλέπει μόνο ανακοίνωση της πρόθεσης κι όχι να ζητείται άδεια. Και η άδεια να μην δίνεται μόνο λόγω σοβαρού προβλήματος που μπορεί να προκύψει» , μάλλον υπό την ίδια ανάγκη έκανε την δήλωση ή μήπως όχι ....

e-Lawyer είπε...

Ο κ. Κασιμάτης δεν είναι βέβαια κάποιος αμέτοχος τρίτος. Εξάλλου ο Δήμαρχος δεν αρνήθηκε κάποια "άδεια", αλλά υπενθύμισε τις αποφασισμένες χρήσεις της πλατείας από το αρμόδιο δημοτικό όργανο.

Napo είπε...

και εσεις προφανως δεν ειστε αμετοχος τριτος

προσπαθειτε μεσω του αδεκαστου αντικειμενικου δικηγορικου προσωπειου της δηθεν τυφλης δικαιοσυνης να μεταφερετε καποιες αποψεις ως δεδομενες ενω υπαρχει απο πισω σαφης πολιτικη στοχευση

Εαν ηταν ο κ. Δημητρας ή ο Βαλλιανατος δε θα καναμε καν αυτη τη συζητηση

e-Lawyer είπε...

Δεν είναι όμως.

Ανώνυμος είπε...

Περιορισμός του δικαιώματος της συνάθροισης μέσω προληπτικού ελέγχου από τον δήμο;
Σύγκρουση δικαιώματος της συνάθροισης με το δικαίωμα στο πολιτιστικό περιβάλλον;

Nick Demou είπε...

σε αυτό το blog διαβάζω συνήθως κείμενα πολύ πιο πλήρη και τεκμηριωμένα τα οποία ανήκουν με σιγουριά στην κατηγορία της σοβαρής νομικής τοποθέτησης.
Σε έντονη αντίθεση με αυτά το παρόν άρθρο μόνο ως πρόχειρα τοποθετημένη προσωπική άποψη χωρίς προσπάθεια τεκμηρίωσης μπορεί να ληφθεί και ως εκ τούτου δεν μοιάζει να έχει θέση εδώ -- ίσως αν ήταν ευκρινώς taged...

e-Lawyer είπε...

Αν χρειάζεται περισσότερη τεκμηρίωση η αρχή της ισότητας, αλοίμονό μας.

Συμεών είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σας και θα παραδεχτώ το Μπουτάρη , με την εξής επιφύλαξη : να τηρείται εφεξής η ίδια αρνητική στάση απέναντι στον οποιονδήποτε θελήσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη πλατεία , ακόμη κι αν αυτός ο οποιοσδήποτε είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός . Εάν όντως έτσι συμβεί, τότε θα πρόκειται για μια πραγματική ΑΛΛΑΓΗ!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ, Συμεών, κάθισα και σκέφτηκα την αλλαγή που λες. Δηλαδή, αλλαγή μέσα στη ζωή και στην ύπαρξη τι πράγμα είναι μέσα κι όξω από τον άθρωπο. Συλλογίστηκα, ύστερα, το ζωντάνεμα δικαστικής υπόθεσης τι πράγμα είναι, αν είναι ή δεν είναι όλα τα πράγματα λυμένα και τι ρόλο βαρεί η οργάνωση της λύσης. Η αιμάτινη απόδειξη πλαισίου τι πράγμα είναι. Δεν είναι τίποτα, κάτι αφύσικο έχει οργανώσει ο χομοσάπιος και ψάχνει από μέσα να βρει το φως του. Το αφύσικο αυτό πράγμα δεν είναι ο πολιτισμός. Ο πολιτισμός δεν είναι αφύσικος. Γι' αυτό, δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι για μένα μ' αυτά τα κεφαλαία μεγκάλα γκράμματα αλλαγής, ΑΛΛΑΓΗ, τι διάολο καταλαβαίνεις, δηλαδή τι αλλαγή γίνεται προς το καλύτερο από το γραφειοκρατικό τίποτα. Εσύ αν γράφεις αλλαγή μετά θα πεις και p = mυ και θα αναπτύξεις μπροστά στα μάτια μου την ενδεχόμενη κλασική μηχανική, από τους τελεστές μέχρι τους μετρικούς χώρους;

e-Lawyer είπε...

Ξέχασες την εκμετάλλευση.

To νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο

 Το νομοσχέδιο προβλέποντας στο άρθρο 3 ότι ο γάμος επιτρέπεται για άτομα διαφορετικού ή ίδιου φύλου, αυτοδικαίως επεκτείνει στα ζευγάρια το...