Όχι, ο κύριος Μίκης Θεοδωράκης δεν έχει περισσότερα δικαιώματα από κάθε άλλον πολίτη της χώρας. Στην Ελλάδα δεν έχουμε ούτε τίτλους ευγενείας, αλλά ούτε και οι ηρωικές ή καλλιτεχνικές περγαμηνές κάποιου καταργούν τους θεσμούς και την δημοκρατία.
Η πρόσβαση στον κοινόχρηστο χώρο είναι δικαίωμα που αναγνωρίζεται σε όλους και συνυπάρχει με το δικαίωμα της συνάθροισης. Αλλά η ρύθμιση των δικαιωμάτων αυτών έχει ανατεθεί σε συγκεκριμένα όργανα, η απόφαση των οποίων δεν ακυρώνεται από μόνη την βούληση του κάθε ιδιώτη.
Ο Δήμαρχος και το δημοτικό συμβούλιο θα αποδείξουν τώρα, στα δύσκολα, αν είναι σε θέση να υπηρετήσουν τον θεσμικό τους ρόλο που είναι η προστασία του γενικού συμφέροντος, μη υποκύπτοντας στην αυθαιρεσία απ´ όπου κι αν προέρχεται.
12 σχόλια:
Για ένα LGBT Festival and Parade θα έπρεπε να επιτραπεί η χρήση της πλατείας, πόσο μάλλον όταν πριν ένα μήνα εκεί βρίσκονταν φίλαθλοι και οπαδοί του Ηρακλή;
Πόσα μέτρα και πόσα σταθμά;
επειδή και το ιντερνετ ειναι ..δημοσιος χωρος το αναδημοσιευσα..
http://nosferatos.blogspot.com/2011/06/e-lawyer.html
σοβαρα τωρα ..ελπιζω ναμου δινεις την αδεια .Αν οχι το κατεβαζω
6:36 πμ
" Πόσα μέτρα και πόσα σταθμά;"
Tόσα όσα χρειάζονται για να κρύβει κάποιος την πολιτική του αντίθεση ή τις πολιτικές του απόψεις , πίσω από προσωπικές νομικίστικες ερμηνείες.
Εξ' άλλου , όταν ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Γ.Κασιμάτης, έκανε λόγο για αντισυνταγματική απόφαση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, λέγοντας πως : «Το σύνταγμα προβλέπει μόνο ανακοίνωση της πρόθεσης κι όχι να ζητείται άδεια. Και η άδεια να μην δίνεται μόνο λόγω σοβαρού προβλήματος που μπορεί να προκύψει» , μάλλον υπό την ίδια ανάγκη έκανε την δήλωση ή μήπως όχι ....
Ο κ. Κασιμάτης δεν είναι βέβαια κάποιος αμέτοχος τρίτος. Εξάλλου ο Δήμαρχος δεν αρνήθηκε κάποια "άδεια", αλλά υπενθύμισε τις αποφασισμένες χρήσεις της πλατείας από το αρμόδιο δημοτικό όργανο.
και εσεις προφανως δεν ειστε αμετοχος τριτος
προσπαθειτε μεσω του αδεκαστου αντικειμενικου δικηγορικου προσωπειου της δηθεν τυφλης δικαιοσυνης να μεταφερετε καποιες αποψεις ως δεδομενες ενω υπαρχει απο πισω σαφης πολιτικη στοχευση
Εαν ηταν ο κ. Δημητρας ή ο Βαλλιανατος δε θα καναμε καν αυτη τη συζητηση
Δεν είναι όμως.
Περιορισμός του δικαιώματος της συνάθροισης μέσω προληπτικού ελέγχου από τον δήμο;
Σύγκρουση δικαιώματος της συνάθροισης με το δικαίωμα στο πολιτιστικό περιβάλλον;
σε αυτό το blog διαβάζω συνήθως κείμενα πολύ πιο πλήρη και τεκμηριωμένα τα οποία ανήκουν με σιγουριά στην κατηγορία της σοβαρής νομικής τοποθέτησης.
Σε έντονη αντίθεση με αυτά το παρόν άρθρο μόνο ως πρόχειρα τοποθετημένη προσωπική άποψη χωρίς προσπάθεια τεκμηρίωσης μπορεί να ληφθεί και ως εκ τούτου δεν μοιάζει να έχει θέση εδώ -- ίσως αν ήταν ευκρινώς taged...
Αν χρειάζεται περισσότερη τεκμηρίωση η αρχή της ισότητας, αλοίμονό μας.
Θα συμφωνήσω μαζί σας και θα παραδεχτώ το Μπουτάρη , με την εξής επιφύλαξη : να τηρείται εφεξής η ίδια αρνητική στάση απέναντι στον οποιονδήποτε θελήσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη πλατεία , ακόμη κι αν αυτός ο οποιοσδήποτε είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός . Εάν όντως έτσι συμβεί, τότε θα πρόκειται για μια πραγματική ΑΛΛΑΓΗ!
Εγώ, Συμεών, κάθισα και σκέφτηκα την αλλαγή που λες. Δηλαδή, αλλαγή μέσα στη ζωή και στην ύπαρξη τι πράγμα είναι μέσα κι όξω από τον άθρωπο. Συλλογίστηκα, ύστερα, το ζωντάνεμα δικαστικής υπόθεσης τι πράγμα είναι, αν είναι ή δεν είναι όλα τα πράγματα λυμένα και τι ρόλο βαρεί η οργάνωση της λύσης. Η αιμάτινη απόδειξη πλαισίου τι πράγμα είναι. Δεν είναι τίποτα, κάτι αφύσικο έχει οργανώσει ο χομοσάπιος και ψάχνει από μέσα να βρει το φως του. Το αφύσικο αυτό πράγμα δεν είναι ο πολιτισμός. Ο πολιτισμός δεν είναι αφύσικος. Γι' αυτό, δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι για μένα μ' αυτά τα κεφαλαία μεγκάλα γκράμματα αλλαγής, ΑΛΛΑΓΗ, τι διάολο καταλαβαίνεις, δηλαδή τι αλλαγή γίνεται προς το καλύτερο από το γραφειοκρατικό τίποτα. Εσύ αν γράφεις αλλαγή μετά θα πεις και p = mυ και θα αναπτύξεις μπροστά στα μάτια μου την ενδεχόμενη κλασική μηχανική, από τους τελεστές μέχρι τους μετρικούς χώρους;
Ξέχασες την εκμετάλλευση.
Δημοσίευση σχολίου