Σάββατο, Φεβρουαρίου 02, 2008

Καμπάνια bloggers για το dvd: οι επόμενες κινήσεις


Η χτεσινή συντονισμένη μετάδοση του μηνύματος υπέρ της ιδιωτικότητας ήταν επιτυχημένη, γεγονός που αναγνωρίστηκε ήδη και από ανθρώπους εκτός μπλογκόσφαιρας.

Η καμπάνια μας δεν ξεχάστηκε την επόμενη μέρα, όπως προειδοποιούσαν ορισμένες κασσάνδρες. Αξίζει, λοιπόν, να δώσουμε συνέχεια και να υποστηρίξουμε τις απόψεις μας με νέες ενέργειες. Όχι, βέβαια, διαδηλώνοντας με ρόζ μπλουζάκια, όπως έγραψαν κάποιοι χιουμοριστικά.

Η ευρύτερη διάδοση του μηνύματος μπορεί να γίνει με την επικοινωνία των bloggers με κοινωνικούς και θεσμικούς φορείς. Διατηρώντας, δηλαδή, την διαδικτυακή μας ταυτότητα, μπορούμε να επιχειρήσουμε το συντονισμό της δράσης με άλλους «συνενόχους».

  1. Το e-book

Σε αυτό το πλαίσιο, αξίζει να καταγραφούν σε μια πιο σταθερή και χειροπιαστή φόρμα, όλα όσα γράφτηκαν αυτές τις μέρες στα blogs. Θετικά και αρνητικά. Να συγκεντρώσουμε, δηλαδή, τα κείμενά μας ή και να προσθέσουμε νέα κείμενα, όσοι δεν γράψαμε, σε ένα e-book με εξώφυλλο το logo. Το έντυπο που θα προκύψει – και υπάρχουν ήδη άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν στο γραφιστικό στήσιμό του – θα μπορεί να το κατεβάσει καθένας σε μορφή .pdf ή άλλη από τα blogs ή και από μία σταθερή διεύθυνση που θα διαμορφωθεί ειδικά για αυτό το σκοπό.

Αυτό θα γίνει φυσικά με σεβασμό στην πνευματική ιδιοκτησία, αλλά και στην ανωνυμία των bloggers που θέλουν να συμμετέχουν σε αυτή τη δεύτερη κίνηση της Καμπάνιας. Συνεπώς, δεν θα συλλέξουμε ό,τι βρίσκεται on-line, αλλά θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν οι ίδιοι τα κείμενά τους.

Στείλτε, λοιπόν, τα κείμενα που αναρτήσατε αυτές τις μέρες ή και κείμενα που θέλετε να γράψετε επί τούτου, στο mail μου: vsotiropoulos@gmail.com με την ένδειξη «ΓΙΑ ΤΟ e-book ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ». Θα πρότεινα να δώσουμε μία εβδομάδα περιθώριο από σήμερα, προκειμένου να γράψουν και όσοι δεν έχουν προλάβει μέχρι σήμερα.

  1. Eπικοινωνία και παράδοση του e-book σε φορείς

Στη συνέχεια θα στείλουμε το e-book σε φορείς της κοινωνίας των πολιτών, αλλά και σε θεσμικούς φορείς, ζητώντας να υιοθετήσουν το μήνυμα και να το υποστηρίξουν και μέσω των δικών τους επικοινωνιακών μέσων.

Θα μπορούσε να προγραμματιστεί επικοινωνία και αποστολή στην Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, την Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αλλά και με άλλους φορείς και μέσα ενημέρωσης.

  1. Δημιουργία spot

Μια ιδέα ακόμη είναι η δημιουργία ενός (ή περισσότερων) σύντομων video, στην οποία μπορούν να συμμετέχουν όσοι έχουν σχετικές γνώσεις ή και όσοι κάνουν video-cast. Κειμενογράφοι και άλλοι ειδικοί, ελάτε να συζητήσουμε για το πώς μπορεί να υλοποιηθεί αυτή η ιδέα και να προωθηθεί μετά στο youtube ή και σε άλλα μέσα, συμβατικά ή μη.

Δίνουμε συνέχεια στην πρωτοβουλία μας – καλούμε και άλλους σε συμμετοχή – παρεμβαίνουμε με αποτελεσματικότητα για την επιτυχία της καμπάνιας.

2 σχόλια:

the ibt είπε...

Νομίζω πως αξίζετε πολλά μπράβο. Γιατί καταφέρατε να δημιουργήσετε τόσο θόρυβο γύρω από την καμπάνια (εντός και εκτός blogs) μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα! Αυτό αποτελεί ήδη μια επιτυχία. Και το γεγονός πως δε σταματάτε εδώ είναι πολύ ενθαρρυντικό.

e-Lawyer είπε...

Είναι ενθαρρυντικό ότι πολλοί bloggers ταυτίστηκαν με το σύνθημα. Ibt σε ευχαριστούμε πάρα πολύ που κατάφερες να το συμπυκνώσεις σε ένα τόσο εύστοχο και καλαίσθητο λογότυπο.

Περιμένουμε τη βοήθειά σου και στο spotάκι που θα ακολουθήσει.

To νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο

 Το νομοσχέδιο προβλέποντας στο άρθρο 3 ότι ο γάμος επιτρέπεται για άτομα διαφορετικού ή ίδιου φύλου, αυτοδικαίως επεκτείνει στα ζευγάρια το...