Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Κύμα συμμετοχών bloggers στο e-book της Καμπάνιας για το DVD


Λόγω της μεγάλης συμμετοχής με κείμενα για το e-book της Καμπάνιας "ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ DVD" ακόμα και αυτή την ώρα που έχει περάσει η προθεσμία των 20.00, θα περιμένουμε να στείλετε τα κείμενά σας μέχρι τις 00.00 απόψε.


Εντύπωση προκαλεί ότι η μεγάλη πλειοψηφία προέρχεται από bloggers που δεν είχαν πάρει μέρος στην καμπάνια την προηγούμενη Παρασκευή.


Συνεχίστε να στέλνετε τα κείμενά σας, όσο σύντομα ή εκτενή κι αν είναι.


Στο vsotiropoulos@gmail.com με την ένδειξη "ΓΙΑ ΤΟ e-book της Καμπάνιας".

1 σχόλιο:

e-Lawyer είπε...

Άκου λοιπόν τώρα κι εσύ που "εκμεταλλεύεσαι" το διακτυοχώρο μου όπως λές:

Αυτό που αναφέρεις, όλο, είναι διάδοση ενός γεγονότος, για το οποίο προφανώς δεν έχεις στοιχεία, αλλά μπορεί να προσβάλλει τη φήμη μιας ανώνυμης εταιρίας.

Εσύ βέβαια υπογράφεις ως ελισάβετ και καθάρισες. Εγώ όμως έχω και μέηλ και είμαι εντοπίσιμος. Και σε ρωτάω: φταίω εγώ τώρα να το σβήσω επειδή κατά τη γνώμη μου είναι συκοφαντική δυσφήμηση ανώνυμης εταιρίας ή έχεις τόσα στοιχεία ώστε να έρθεις μάρτυρας στο δικαστήριο και να πεις ότι ειναι αθώος ο e-lawyer;

Ο λόγος ΚΑΘΕ πολίτη δεν πρέπει να εκφέρεται δημόσια, αν δεν είναι τεκμηριωμένος. Ο λαϊκισμός του στυλ "αν δεν τα βγαλουμε στο ίντερνετ, που θα μάθουμε την αλήθεια" δεν ισχύει, γιατί ποιος μπορεί να θεωρήσει τις ανυπόστατες φημολογίες ως αλήθεια και πως θα διαχωρίσει την αλήθεια από το ψέμα;

Αυτό είναι και το νόημα της καμπάνιας "δεν θέλω να δω το dvd": πως να θεωρήσω ακριβή όσα λέει ο Ζαχόπουλος στο dvd, αφού ξέρω ότι τα λέει σε μια ιδιωτική στιγμή ερωτικού πάθους, οπότε μπορεί να λέει ό,τι θέλέι; Τι στο διάολο μπορεί να ενδιαφέρει τον πολίτη μια τέτοια εξ ορισμού ανακριβής πληροφορία που εκστομίζεται πάνω στο σεξ;

Εμένα με ενδιαφέρει μόνο το έγκυρο και το τεκμηριωμένο, γιατί διαφορετικά δεν λαμβάνω τίποτα υπόψη μου και δεν παίρνω στα σοβαρα καμία "είδηση" σαν την παπαριά που αναφέρεις παραπάνω.

Εννοείται ότι το μήνυμά σου διαγράφεται άμεσα.

To νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο

 Το νομοσχέδιο προβλέποντας στο άρθρο 3 ότι ο γάμος επιτρέπεται για άτομα διαφορετικού ή ίδιου φύλου, αυτοδικαίως επεκτείνει στα ζευγάρια το...