Δευτέρα, Οκτωβρίου 20, 2008

Σύμφωνο συμβίωσης: η ομιλία του βουλευτή Αλυσανδράκη στην Επιτροπή της Βουλής

Σκυλλάκος - Αλυσανδράκης είναι τα δύο ονόματα των βουλευτών του ΚΚΕ που τοποθετήθηκαν στην Επιτροπή της Βουλής για το θέμα του συμφώνου συμβίωσης. Ας δούμε τι είπε ο δεύτερος.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Δεν έχω τίποτα να προσθέσω σε αυτά που είπε ο Εισηγητής μας.
Τότε γιατί πετάγεσαι;
Ακούγοντας, όμως, τη συζήτηση, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ορισμένες σκέψεις περί δικαιωμάτων.
Α, για πες, γιατί φαίνεστε γνώστες εσείς στο ΚΚΕ.

Έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια να μιλάμε για τον γάμο των ομοφύλων ζευγαριών και να το προβάλλουμε ως δικαίωμα.
Αυτή είναι η άποψη λοιπόν Έλληνα Βουλευτή: "μόδα" η ζωή των ομόφυλων ζευγαριών, την οποία "προβάλλουμε ως δικαίωμα". Δηλαδή ΔΕΝ είναι δικαίωμα, αλλά "εμείς" το προβάλλουμε ως τέτοιο. Ψευδεπίγραφα. Αυτή είναι η "μη ρατσιστική", όπως είπε ο Σκυλλάκος, άποψη του ΚΚΕ. Δεν νομίζω όμως ότι είναι και η άποψη των ψηφοφόρων του. Δεν πείθομαι ότι ο Αλυσανδράκης κι ο Σκυλλάκος εκπροσωπούν αυτή τη στιγμή, ούτε την ελληνική κοινωνία, αλλά ούτε και τους περισσότερους από τους ψηφοφόρους του ΚΚΕ. Δεν τους έχει δοθεί εντολή να μιλούν για "μόδα" και για "δήθεν" δικαιώματα. Τους αξίζει βαθύτατη περιφρόνηση από κάθε δημοκρατικό πολίτη.
Βεβαίως, εδώ επιτρέψτε μου να εντοπίσω σε αυτούς που το προβάλλουν ένα κενό: Γιατί να μιλάμε μόνο για ζευγάρια και όχι για τρίο, κουαρτέτο, κουιντέτο, σεξτέτο, οκτέτο κ.λπ.;
Τα γνωστά ομοφοβικά επιχειρήματα: κατά περίπτωση ταύτιση της ομοφυλοφιλίας με κοινωνικά ή νομικά απορριπτέες επιλογές (παιδοφιλία, κτηνοβασία, νεκροφιλία, πολυγαμία), οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με συναινετικές σχέσεις ανάμεσα σε δύο ενήλικους πολίτες. Άλλο η επιλογή όμως κι άλλο ο σεξουαλικός προσανατολισμός. Ο βουλευτής είναι εξίσου αδιάβαστος ως προς την έννοια του σεξουαλικού προσανατολισμού, όπως και ο Α.Πλεύρης.
Βεβαίως, όπως είπε και ο κ. Σκυλλάκος, άλλο πράγμα είναι οι διακρίσεις λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, τις οποίες καταδικάζουμε απροκάλυπτα.
Ναι, το βλέπουμε πως τις καταδικάζετε: ταυτίζοντας την ομοφυλοφιλία με την πολυγαμικότητα.
Υπάρχουν και άλλες μόδες. Υπάρχει η μόδα να μιλάμε για τα δικαιώματα των ζώων, για δικαιώματα μειονοτήτων, τα οποία, όμως, τα θυμόμαστε όταν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τις μειονότητες, για να δικαιολογήσουμε στρατιωτικές επεμβάσεις, π.χ. στα Βαλκάνια.
Τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει το ρατσιστικό παραλήρημα του Αλυσανδράκη: παρομοιάζει την "μόδα" των δικαιωμάτων των ομόφυλων ζευγαριών με τα δικαιώματα των ζώων. Ο Αλυσανδράκης θεωρεί απροκάλυπτα ότι τα δύο ζητήματα είναι συγκρίσιμες μόδες. Ο Αλυσανδράκης θεωρεί ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι περίπου κάτι σαν ζώα. Πολυγαμικά.
Πιστεύω ότι αυτές οι μόδες δεν είναι καθόλου τυχαίες. Έχουν ως στόχο να παραμερίσουν πραγματικά δικαιώματα, όπως π.χ. το δικαίωμα της εργασίας, που καταπατιέται βάρβαρα, το δικαίωμα στην παιδεία, στην υγεία, στην πρόνοια, το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση, ακόμα και το δικαίωμα της διαμαρτυρίας.
Τρικυμία εν κρανίω: σε τι παραμερίζεται το δικαίωμα της διαμαρτυρίας από την αναγνώριση ίσων δικαιωμάτων για όλους τους πολίτες; Είναι άσχετο αυτό με το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών στην κοινωνική πρόνοια, όπως και τα ετερόφυλα έγγαμα ζευγάρια; Είναι ελεύθερη έκφραση να μην μπορείς να διεκδικήσεις δικαιώματα χωρίς να σε λέει "ζώο" ο κύριος Αλυσανδράκης;
Μιλώντας για το δικαίωμα της διαμαρτυρίας, δεν μπορώ να μην καταδικάσω τη σημερινή επέμβαση των ΜΑΤ, που επιτέθηκαν σε κατοίκους του χωριού Ελληνικό του νομού Ιωαννίνων, επειδή οι κάτοικοι αντιδρούσαν στη χωροθέτηση Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων.
Μου αρέσεις όταν είσαι εντός θέματος και ασχολείσαι με τις μεταρρυθμίσεις του οικογενειακού δικαίου.
Βεβαίως, οι δυνάμεις της τάξεως αφού μας περιέλουσαν με δακρυγόνα επικράτησαν και πέτυχαν το σκοπό τους που ήταν να εγκατασταθεί στο χώρο ο εργολάβος ώστε να αρχίσει να αμείβεται για τις υπηρεσίες του. Μου έκανε εντύπωση κύριε Υπουργέ, και η στάση του Εισαγγελέα ο οποίος υποτίθεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι παρών για να κάνει μια εκτίμηση της κατάστασης. Ο συγκεκριμένος Εισαγγελέας κρυβόταν πίσω από τους επικεφαλής της Αστυνομίας όταν γινόντουσαν οι διαπραγματεύσεις και πεισματικά αρνιόταν να ακούσει τα επιχειρήματα των κατοίκων, όπου είχαν βάσιμα επιχειρήματα. Ανάμεσα σ’ αυτά ότι υπάρχουν δικαστικές υποθέσεις σε εκκρεμότητα που θα μπορούσαν να ανατρέψουν την κατάσταση του ΧΥΤΑ.
Τόσο ωραίες αναλύσεις ούτε στην βουλή των εφήβων δεν ακούμε.
Από αυτές τις ομιλίες αποδεικνύεται περίτρανα ότι ένα ουσιώδες πρόβλημα της ρατσιστικής συμπεριφορά του ελληνικού κράτους απέναντι στους ομοφυλόφιλους οφείλεται στο γεγονός ότι αυτές οι αηδιαστικές "απόψεις" εκφέρονται ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ εντός του ναού της δημοκρατίας. Ούτε ένας από αυτούς δεν έχει γνώση ούτε των θεμάτων που καλείται να αναπτύξει, ούτε των διεθνών εξελίξεων στην ευρωπαϊκή γειτονιά, αλλά ούτε ενδεχομένως ακόμα και μέσα στα ίδια τους τα σπίτια. Στα σπίτια των κατοίκων αυτής της χώρας. Καφενειακός λόγος, άγνοια, ρατσισμός, ηθικολογία, περιφρόνηση και "χιουμοράκι" για τα ατομικά δικαιώματα, ιδεολογική σύγχυση. Αυτό είσαστε και έτσι θα καταγραφείτε στη μνήμη μας. Αυτά τα κείμενα θα σας χαρακτηρίζουν για πάντα και κάποτε θα διδάσκονται στα σχολεία, όπως οι κτηνωδίες των Ναζί. Δίπλα - δίπλα.

13 σχόλια:

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

ασχετοι
αναλφαβητοι
κοινωνικα αποκομενοι

τι περιμενες!

Καλή εβδομάδα να έχεις, με ένα ποίημα από τον Λορέντζο Μαβίλη

ΛΗΘΗ
Καλότυχ' οι νεκροί, που λησμονάνε
την πίκρα της ζωής. Όντας βυθίσει
ο ήλιος και το σούρουπο ακλουθήσει,
μην τους κλαις, ο καημός σου όσος και να 'ναι!
Τέτοιαν ώρα οι ψυχές διψούν και πάνε
στης λησμονιάς την κρουσταλλένια βρύση.
Μα βούρκος το νεράκι θα μαυρίσει,
Σα στάξει γι' αυτές δάκρυ, όθε αγαπάνε.
Κι αν πιουν θολό νερό, ξαναθυμούνται
διαβαίνοντας λιβάδι' απ' ασφοδίλι,
πόνους παλιούς, που μέσα τους κοιμούνται.-
Α δε μπορείς παρά να κλαις, το δείλι,
τους ζωντανούς τα μάτια σου ας θρηνήσουν,
θέλουν -μα δε βολεί να λησμονήσουν.

Η "Λήθη" είναι απαισιόδοξο ποίημα. Ο Μαβίλης αναμειγνύει σ' αυτό την αρχαία ελληνική πίστη για τον Άδη, που με ενάργεια έχει περιγραφεί από τον Όμηρο στην Οδύσσεια (ραψ. κδ΄, 1-14), και την νεοελληνική παράδοση για τον Κάτω Κόσμο. Σύμφωνα με τον Όμηρο, ο Άδης είναι ένα απέραντο λιβάδι γεμάτο με ασφοδέλους.

λ:ηρ είπε...

e-lawyer, οι θέσεις μου για το θέμα του συμφώνου συμβίωσης είναι γνωστές. Αλλά οφείλω να παρατηρήσω πως αυτό το κείμενό σου ξεκινά με κάτι που θεωρώ ως ad hominem επίθεση. Το παιχνίδι με τα ονόματα των βουλευτών είναι beneath you.

e-Lawyer είπε...

Και η δικη τους επιθεση ειναι ad hominem. Επισης ενας α-λυσανδρακης οταν μιλαει μετα απο εναν σκυλακο θα πρεπει να αναμενει οτι οι υποβιβαστικες αναφορες του σε δικαιωματα των ζωων δεν θα αφησουν το ευρυτερο ακροατηριο απαθες.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

συμφωνω με τον ε-λογιερ


το μονο που καταλαβαινουν ειναι το κοινωνικο τσαλακωμα....

λ:ηρ είπε...

Η θέση τους δηλαδή δικαιολογεί στο να πέφτουμε εμείς στο επίπεδό τους; Δεν θα συνεχίσω στο θέμα αυτό, αλλά δηλώνω την απογοήτευσή μου από την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις τακτικές που έχεις απορρίψει παλιότερα και που δεν ταιριάζουν στο ήθος και στο ύψος του ιστολογίου σου.

e-Lawyer είπε...

Κανε κλικ στην ετικετα "σατιρα" στη δεξια πλευρα του μπλογκ και διαβασε το κειμενο στο οποιο παραπεμπω. Ειναι ενας τροπος εκφρασης που αυτο τοπ ιστολογιο χρησιμοποιει πολυ συχνα οπως ξερουν οι πιο παλαιοι αναγνωστες.Ουδεποτε εχω κατακρινει τον σατιρικο λογο.τελος το ηθος ειναι προσωπικη υποθεση καθενος και αν απο ολες τις μαλακιες των παραπανω βουλευτων συγκρατεις μονο ενα δικο μου λογοπαιγνιο, μαλλον χανεις την ουσια.

J95 είπε...

"Δεν νομίζω όμως ότι είναι και η άποψη των ψηφοφόρων του."

Μέγα λάθος.

λ:ηρ είπε...

Η πρώτη ανάγνωση του άρθρου για την ομιλία του κ. Αλυσανδράκη δεν μου έδωσε την εντύπωση σατιρικού κειμένου. Εξάλου κι η παράλειψη της ετικέτας «σάτιρα» κάτι θα σημαίνει.

Δεν θέλω να σταθώ σε ένα λογοπαίχνιο (ατυχές κατά τη γνώμη μου). Για την ουσία, οι θέσεις μου είναι γνωστές όπως και η αμέριστη συμπαράστασή μου στην προσπάθεια που κάνεις.

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΚΕ χρειάζεται κομουνιστές και όχι φασίστες. Οι κομουνιστές που δεν καταλαβαίνουν το νόημα και το σκοπό της επανάστασης καταφέρνουν μόνο να αναπαράγουν τη μικροαστική σκλαβιά, στην οποία βεβαίως είναι, ως αργόμισθοι υπάλληλοι του αστικού κράτους, πολύ καλά βολεμένοι, για μια επιβίωση χρήσιμη σε κανέναν και για μια ελπίδα διανόησης και πολιτικής δράσης πουλημένη, άρα φασίζουν. Δεν θέλω να δω τα DVD του Ριζοσπάστη.

Γοργίας είπε...

Παρακαλώ, απομακρύνετε τα παιδιά από την οθόνη.

Το ΚΚΕ (βουλευτές, εκπρόσωποι τύπου και άλλοι αστέρες του) έχει χαρακτηρίσει την ομοφυλοφιλία ως διαστροφή της αστικής τάξης (ζήτω ο Ένγκελς, σύντροφοι!).

Πριν από ένα μήνα και κάτι, Το Κόμμα διοργάνωσε συναυλία-αφιέρωμα στο Μάνο Χατζιδάκι, στη Ρωμαϊκή Αγορά.

Ο Μάνος Χατζιδάκις ήταν ομοφυλόφιλος και δήλωνε φιλελεύθερος αστός.

Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάσω.

Ανώνυμος είπε...

κι αν δεν μου αρέσουν οι ομοφυλόφιλοι, δεν είναι δικαίωμά μου; το ίδιο και οι διαφημιστές ή οι πολεοδομικοί υπάλληλοι και τόσοι αμέτρητοι άλλοι. και είμαι ρατσιστής επειδή δεν μου αρέσουν; ξέρεις πόσους ανέχομαι και συμβιώνω μαζί τους; πάρα πολλούς ακόμα και από το στενό μου περιβάλλον.πάς να μου επιβάλλεις υποχρεωτική αποδοχή κοινωνικής ομάδας; δηλαδή τι ράτσα είναι οι ομό; άλλο είδος; απλά δεν συμφωνώ με τις επιλογές τους γιατί έτσι κρίνω. θα μου επιβάλλεις εσύ και ο κάθε ένας την άποψή σας. δεν τους επιλέγω, και δεν θα επιτρέψω να τους κακομεταχειριστούν. μέχρι εκεί και με αυτούς και με τόσους άλλους που δεν συμφωνώ. όσο με τους γάμους, είναι δείγμα της ηλιθιότητας που γεννά η επιλογή τους.

e-Lawyer είπε...

Άλλο "αποδοχή" κι άλλο στοιχειώδης αναγνώριση της ανθρώπινης ιδιότητας, η οποία συνεπάγεται την ικανότητα προς ενάσκηση ανθρώπινων δικαιωμάτων.

Γιώργος Πήττας είπε...

Εγώ άκουσα τον Χατζηδάκι να λέγει ότι έχει βαρεθεί αυτές τις διακρίσεις, αν ο έρωτας του θα διακρίνει φύλο. Ήταν ενάντιος στην εξουσία. Στις απόλυτες, δηλαδή, πεποιθήσεις.

Καταδίκη για εξύβριση στο Instagram

“Fuck you rapist bastard”, έγραψε κάποιος ως σχόλιο στο Instagram κάτω από τη φωτογραφία ενός γνωστού μπλόγκερ της Ισλανδίας, την ημέρα πο...