Να που η τάση δεν είναι μόνο να αυξάνονται οι ανεξάρτητες αρχές, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις να συγχωνεύονται κι όλας. Η Ρυθμιστική Αρχή Θαλάσσιων Ενδομεταφορών που ιδρύθηκε το 2001 με σκοπό την εποπτεία της εφαρμογής του ελεύθερου ανταγωνισμού και άλλων νομικών αρχών στο ευαίσθητο αυτό πεδίο της ακτοπλοϊας, καταργήθηκε το 2004. Όλες οι αρμοδιότητές της (και το προσωπικό της) μεταφέρθηκαν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, κίνηση εξαιρετικά σοφή, αφού και η ΡΑΘΕ ήταν, ουσιαστικά, μία μικρή επιτροπή ανταγωνισμού, σε έναν ειδικό τομέα. (Χρέη επιτροπής ανταγωνισμού στις τηλεπικοινωνίες εκτελεί η ΕΕΤΤ και στην ενέργεια η ΡΑΕ).
Ποια η επικαιρότητα του θέματος; Αν επισκεφθείτε τη σελίδα της ΡΑΘΕ, τίποτα δεν μαρτυρεί αυτήν την αλλαγή, μολονότι έχει περάσει σχεδόν 1,5 έτος από την κατάργησή της...
Αναρωτιέμαι μήπως κάποιος provider πληρώνεται τσάμπα ή αν απλώς ήταν στο "πληροφοριακό πακέτο" που αγόρασε η ΡΑΘΕ όταν υπήρχε...
www.rathe.gr
2 σχόλια:
clasico fenomeno...
oi dimosies ipiresies nomizoun oti oi istoselides tous eiai apla ena meros na kremasoyn to viografiko tou dioikiti tous
PS sorry gia ta greeklish
Το ενδιαφέρον είναι πως πρόκειται για μια μάλλον καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα. Και αυτό θα έπαιζε ρόλο για τον επικοινωνιακό ρόλο της αρχής που είναι ιδιαίτερα σημαντικός γενικά για τις ανεξάρτητες αρχές. Αλλά δεν έλειπε σε κάποιο σημείο της ετήσιας έκθεσής της και η σημείωση ότι "δυστυχώς δεν συμμορφώνονται οι πλοιοκτήτριες εταιρίες με αυτά που τους λέμε...". Φράση που προφανώς προεξόφλησε την κατάργηση της ΡΑΘΕ.
Δημοσίευση σχολίου