Ένας Τούρκος υπήκοος με προσφυγή του στην γαλλική Αρχή Προστασίας Δεδομένων, ζήτησε από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα να διαγραφεί από το Σύστημα Σένγκεν και από τον Εθνικό κατάλογο ανεπιθύμητων.
Η Αρχή εξέδωσε την απόφαση 11/2009 , στις 17.2.2009, για να αποφασίσει επί του αιτήματος που είχε υποβληθεί από το 2007, ενώ από την απόφαση δεν προκύπτει πότε η γαλλική Αρχή διαβίβασε το αίτημα στην ελληνική Αρχή.
Mε την απόφαση η Αρχή αποφάσισε τη διαγραφή του αιτούντος από τα εν λόγω αρχεία, επειδή είχε παρέλθει τριετία από την εγγραφή του προσώπου σε αυτά χωρίς να επανεξεταστεί με αιτιολογημένη απόφαση ο λόγος διατήρησης των δεδομένων του στο αρχείο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι ο προσφεύγων είχε απευθυνθεί στο Προξενείο της Ελλάδας στην Σμύρνη προκειμένου να εξασφαλίσει προξενική θεώρηση, η οποία όμως δεν του χορηγήθηκε, επειδή κατά τους ισχυρισμούς του Προξενείου, τα πιστοποιητικά του ήταν πλαστά και γι' αυτό του επιβλήθηκε από το 2004 απαγόρευση εισόδου στην Ελλάδα.
2 σχόλια:
Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν μπορούσε να γίνει σχετική διαβίβαση από την αντίστοιχη αρχή της Τουρκίας πρός την Ελληνική?
Η μόνον μεταξύ των χωρών της Ε.Ε μπορεί να συμβεί αυτό?
Θα μπορούσαν οι εθνικά Μακεδόνες οι οποίοι βρίσκονται σε σχετική λίστα ανεπιθυμήτων με την αιτιολογία όμως εχθροί του κράτους με υπηκοότητα-Καναδική, Αυστραλιανή, Μακεδονική να πράξουν αντίστοιχα , π.χ διαμέσου της αντίστοιχης γερμανικής ?
Ο Τούρκος υπέβαλε το αίτημα μέσω της Γαλλικής Αρχής επειδή δεν του επετράπη η είσοδος στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζω ότι ο λόγος διαγραφής στην παραπάνω περίπτωση ήταν η υπερβαση της τριετίας της καταγραφής χωρίς αιτιολογημένη απόφαση. Δηλ. εάν υπήρχε αιτιολογημένη απόφαση, η Αρχή δεν θα μπορούσε άνευ εταίρου να διατάξει την διαγραφή.
Δημοσίευση σχολίου