Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2008

Σύμφωνο Συμβίωσης στην Ολομέλεια: Ομιλία Ηλία Πολατίδη στο μικροσκόπιο e-lawyer


Σχολιάζω με κόκκινο ενδιάμεσα

ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΑΤΙΔΗΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, θέλω κατ’ αρχάς να προσπαθήσω να βρω τους λόγους, για τους οποίους έρχεται στην παρούσα φάση το νομοσχέδιο στη Βουλή. Αυτά που αναφέρονται στην αιτιολογική έκθεση δεν μπορούν να αιτιολογήσουν αυτή την πραγματικότητα. 
Αναφέρθηκαν πολλοί λόγοι, παραδείγματος χάριν, η κοινωνική ανάγκη, την οποία δεν διέγνωσε κανείς προτού εσείς αναλάβετε την πρωτοβουλία να ανακινήσετε το θέμα. Δεν είδαμε κανένα άρθρο σε εφημερίδα, καμμία διαδήλωση κάποιας κοινωνικής ομάδας, καμία καμπάνια διαφημιστική που να το ζητά. 

Ο βουλευτής ομολογεί πλήρη άγνοια  για την ευρύτατη αρθρογραφία που έχει αναπτυχθεί από το Μάρτιο 2008 σχετικά με το σύμφωνο συμβίωσης, για την καμπάνια των 270 bloggers που διαμαρτύρονται για τη διάκριση σε βάρος των ομόφυλων ζευγαριών, για το Πόρισμα της  Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του 2004 που ζητά θέσπιση συμφώνου για τα ομόφυλα ζευγάρια. Τη θέση του Προέδρου του κόμματός του που από το 2005 ζητά νομική αναγνώριση της συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών (αν και το 2008 το ξέχασε). Αυτά ομολογεί ο βουλευτής ότι δεν τα γνωρίζει, αλλά τον μισθό του θα πάει να τον εισπράξει κανονικά.

Άρα, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Όπως ανέφερε και ο εισηγητής μας, όταν ετέθη το ζήτημα, το 80% των Ελλήνων πολιτών ήταν εναντίον αυτής της ρυθμίσεως. 
Υπήρχε κάποια πολιτική πίεση από εσάς, από τους ψηφοφόρους σας; Πιστεύει κανείς πραγματικά ότι είναι δυνατόν να προσκομίσετε στο κόμμα σας πολιτικά οφέλη, κομματικά οφέλη στις εκλογές; Στην καλύτερη περίπτωση, το εκλογικό Σώμα να παραμείνει αδιάφορο ή να έχει κάποια φθορά το δικό σας κόμμα απ’ αυτό. 
Επίσης, θέλω να κάνω μια αναφορά σ’ αυτό που είπατε ότι ο γάμος ήταν οικονομικός μέχρι το διαφωτισμό και ότι ο σεβασμός προς το άλλο πρόσωπο προήλθε μετά το διαφωτισμό και τελικά καταλήξαμε σε μια πραγματικά πολύ καλή σχέση των δύο φύλων στην πρόσφατη εποχή της παγκοσμιοποιήσεως. 
Συγνώμη, αλλά θα έπρεπε να φροντίσετε να πάρετε ένα κείμενο της Ακολουθίας του Γάμου, το οποίο έχει η Ορθόδοξη Εκκλησία και να το διαβάσετε. Θα έπρεπε επίσης να δείτε και στην Ιλιάδα, που υπάρχει το θέμα με την αρπαγή της Ελένης, να δείτε με τι σεβασμό αντιμετωπίζεται αυτός ο γάμος. 
Δεν μπορείτε να έρχεστε εδώ και να λέτε ξαφνικά ότι ευτυχώς που υπάρχει παγκοσμιοποίηση και σέβεται ο άνδρας τη γυναίκα και η γυναίκα τον άνδρα. Αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα! Γιατί, λοιπόν, έρχεστε να κάνετε αυτή εδώ τη ρύθμιση; 
Ο Ιταλός φιλόσοφος-μαρξιστής ο Γκράμσι, μετά το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, προσπάθησε να κάνει μια ανάλυση, γιατί απέτυχε ο οικονομικός μαρξισμός –ο κλασικός λεγόμενος μαρξισμός- κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Μετά, τις θεωρίες που έβγαλε ο Γκράμσι, τις πήρε η Σχολή της Φρανκφούρτης. Και τι λέει;
Λέει ότι πέρα από τους οικονομικούς παράγοντες που αναλύει ο Μαρξ, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες οι οποίοι κρατούν δεμένη μία κοινωνία. Ούτως ώστε, για να μπορέσουμε να πάμε σε αυτήν την επανάσταση, τη διαρκή ή τη μη διαρκή, πρέπει να πάμε σε κάποια καταστροφή αυτών των δομών οι οποίες κρατάνε την κοινωνία, να πάμε σε μία διάλυση αυτής της μορφής κοινωνίας, την οποία έχουμε ως ένα βαθμό και σήμερα και να πάμε σε κάτι άλλο.
Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος των νεοσυντηρητικών των Η.Π.Α.. Βέβαια, το όνομα είναι και παραπλανητικό. Και θέλω στον αξιότιμο εισηγητή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., που δεν είναι παρών και ο οποίος αναφέρθηκε στο ότι ο Μπους προωθούσε αυτές τις απόψεις, δηλαδή, τις απόψεις εναντίον των ομοφυλοφίλων, ότι κυνηγούσε τους ομοφυλόφιλους κ.λπ., να πω ότι είναι ψεύδος, διότι το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα στις Η.Π.Α., όπου ετέθη θέμα γάμου των ομοφυλοφίλων και μάλιστα, ο κ. Μπους με συγκεκριμένες πολιτικές, όπως η τοποθέτηση ομοφυλοφίλου -επίτηδες- πρέσβη στη Ρουμανία, αλλά και με τις υπόλοιπες πολιτικές, το δείχνουν ξεκάθαρα ότι ακολουθεί αυτή την πολιτική των συμβούλων του νεοσυντηρητικών, πρώην τροτσκιστών.

Και ο Πρόεδρός σας είπε ότι είχατε και "γκέι υποψήφιο, άσχετα αν δεν βγήκε να το πει δημόσια". Στο περιοδικό 10% πριν τρία χρόνια.

Εδώ πέρα, έχουμε τη Νέα Δημοκρατία, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που είναι κόμματα, τα οποία αναφανδόν έχουν προσχωρήσει στην παγκοσμιοποίηση και θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή, με αυτή τη διάλυση των παραδοσιακών δομών της οικογένειας, με κάποια προνόμια σε ορισμένου είδους μειονότητες, όπως είναι και οι ομοφυλόφιλοι, θα μπορέσουν να δημιουργήσουν ενός άλλου είδους κοινωνία, την οποία με πολύ χαρά ακούμε, διότι είναι ειλικρινής ο κ. Χατζηγάκης, από τους λίγους ειλικρινείς της Κυβερνήσεως, ο οποίος δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν πιστεύει στο εθνικό κράτος και ότι πιστεύει σε μία παγκοσμιοποιημένη κατάσταση, όπου θα υπάρχουν οι σημαίες της Ευρώπης και θα καταργηθούν αυτές των εθνών κ.λπ..
Άρα, ο σκοπός για τον οποίο γίνεται αυτή η κίνηση δεν είναι ούτε τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, διότι ταυτοχρόνως, την ίδια στιγμή που, υποτίθεται, νοιάζεστε για τους ομοφυλόφιλους, δημιουργείτε τεράστιες κοινότητες μουσουλμάνων μέσα στις ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες, φυσικά, ξέρουμε τι απόψεις έχουν για τους ομοφυλοφίλους.
Τι επιπτώσεις θα έχει αυτό το σύμφωνο, όταν και αν ισχύσει; Κατ’ αρχάς, τι επιπτώσεις θα έχει στα παιδιά; Γνωρίζουμε πολύ καλά -όλοι οι ψυχολόγοι λένε- ότι στα παιδιά τα οποία γεννιούνται από διαζευγμένες οικογένειες δημιουργούνται προβλήματα. Εάν ένα παιδί ξέρει ότι ανά πάσα στιγμή είναι δυνατό να φύγει ο ένας γονέας με μία απλή δήλωση, με ένα εξώδικο, αυτό πιστεύετε ότι θα επιδρά καλύτερα στο παιδί;

Φρόντισε ο υπουργός να αποκλείσει τα ζευγάρια με σύμφωνο από το δικαίωμα υιοθεσίας.

 Δηλαδή, τα υποτιθέμενα ατομικά δικαιώματα των γονέων και η υποτιθέμενη ελευθερία η οποία πρέπει να υπάρχει, είναι πάνω από τα συμφέροντα του παιδιού; Θέλω την άποψή σας.
Ως προς το θέμα του γάμου για τους ομοφυλόφιλους, επειδή ετέθη και μάλιστα, επιδεικτικώς από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και από το ΣΥ.ΡΙΖ.Α., θέλω να πω ότι σήμερα οι ομοφυλόφιλοι στην κοινωνία μας, αν δούμε τουλάχιστον την προβολή που έχουν από την τηλεόραση, είναι δυσανάλογα μεγάλη του αριθμού τους. Βγαίνουν άνθρωποι οι οποίοι δηλώνουν, διακηρύσσουν ότι είναι εκπρόσωποι των ομοφυλοφίλων, πολλές φορές είναι και προκλητικοί, στην τηλεόραση, δηλώνουν διάφοροι ηθοποιοί ότι εάν δεν είσαι ομοφυλόφιλος σήμερα, δεν μπορείς να πάρεις ρόλο σε σήριαλ. Βλέπουμε συνεχώς να προβάλλονται με τον οποιοδήποτε τρόπο.

Έχει καταντήσει πράγματι μία μάστιγα να βγαίνουν οι εκφωνητές των ειδήσεων και να δηλώνουν την σεξουαλική τους ταυτότητα, να βγαίνουν πολιτικοί σε συζητήσεις διαλόγου και να αναφέρονται στους ομόφυλους συντρόφους τους και τα παιδιά που έχουν υιοθετήσει, να βγαίνουν οι Δήμαρχοι και δίνουν την αιγίδα του Δήμου στα gay pride, να βγαίνουν οι ιερείς και να ευλογούν τα ομόφυλα ζευγάρια,  και οι καλλιτέχνες να κυκλοφορούν τραγούδια και άλλα έργα μαζικής κατανάλωσης που να υμνούν την ομοφυλοφιλία.

Άρα, οι ομοφυλόφιλοι χρειάζονται μια στοιχειώδη νομική κάλυψη, η οποία μπορεί να τους δοθεί από τους υπάρχοντες νόμους, ενδεχομένως, με κάποιες μικρές τροποποιήσεις στον Αστικό Κώδικα.

Τις οποίες κρατάτε κρυφές. Γιατί δεν μας δίνετε το νομοσχέδιο του ΛΑ.Ο.Σ. για την νομική αναγνώριση των σχέσεων των ομοφύλων;


 Γιατί εσείς θέλετε να τους ανεβάσετε στο ίδιο επίπεδο; Γιατί θέλετε ακριβώς να πείτε ότι δεν παίζει κανέναν ρόλο, όταν μιλάμε για οικογένεια, το αν θα είναι δύο γυναίκες, τρεις άνδρες και μία κατσίκα ή οτιδήποτε άλλο -διότι μην αφήνουμε και τους κτηνοβάτες απ’ έξω, εφόσον ξεκινήσαμε τώρα και λέμε ότι οι σεξουαλικές διαστροφές είναι απαράγραπτο και ιερό δικαίωμα, να βάλουμε και τους κτηνοβάτες μέσα- ή μία οικογένεια η οποία αποτελείται από έναν άνδρα και μία γυναίκα, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Αναρωτιέμαι ως πότε οι υπόλοιποι βουλευτές θα ακούν αδιαμαρτύρητα αυτές τις απόψεις εξομοίωσης ανθρώπων με ζώα.

Είναι, δηλαδή, η ηθική αναγνώριση που θέλετε να κάνετε προς τους ομοφυλόφιλους. Ο καθένας μπορεί να έχει τις προσωπικές του επιλογές. Ο ίδιος φέρει το βάρος και κυρίως, το κακό που κάνει ή το καλό, το κάνει ο ίδιος στον εαυτό του.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)
Από εκεί και πέρα, επειδή αναφέρθηκε και ότι δεν μπορεί να παίρνει κάποιες θέσεις ηθικές η Βουλή -και αυτό νομίζω ότι αναφέρθηκε από τον αξιότιμο εισηγητή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.- θέλω να πω: Γιατί τότε απαγορεύεται η παιδοφιλία; 

Για να μην την συνδέεις με την ομοφυλοφιλία, η οποία είναι άλλο πράγμα και δεν απαγορεύεται.

Υπάρχει κάποιος οικονομικός λόγος, συμφερόντων του κράτους; Γιατί απαγορεύονται τα ναρκωτικά; Δεν είναι για ηθικούς λόγους; Δηλαδή, έχουμε εδώ πέρα βγάλει πλέον την ηθική έξω από τη νομοθεσία; Διότι πλέον εδώ τρέχουμε από πίσω να φτάσουμε αυτές τις προβεβλημένες κοινωνίες που, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, πεθαίνουν μέσα στα κανάλια οι ναρκομανείς και δεν τους μαζεύει κανείς και που οι γυναίκες είναι ως εμπόρευμα στις βιτρίνες; Αυτά είναι τα πρότυπά μας;

Και τι σχέση έχουν τα ναρκωτικά και η πορνεία με την αναγνώριση αστικών δικαιωμάτων σε όλα τα ζευγάρια, χωρίς διακρίσεις;


Εάν υπάρχει κάτι καλό σε αυτές τις κοινωνίες, να το ακολουθήσουμε. Κανείς δεν αμφιβάλλει. Όμως, δεν θα ακολουθήσουμε οτιδήποτε κάνουν αυτές οι κοινωνίες, όπως κάνετε εσείς.

Ζήτησε κανείς με αυτό το νομοσχέδιο τη νομιμοποίηση των ναρκωτικών, της παιδοφιλίας και των γυναικών στη βιτρίνα;


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Δραγασάκης): Κύριε συνάδελφε, ολοκληρώστε παρακαλώ.
ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΑΤΙΔΗΣ: Βεβαίως, κύριε Πρόεδρε.
Ολοκληρώνοντας, θέλω να πω ότι η τροπολογία την οποία φέρατε σχετικά με το ρατσισμό κ.λπ., δείχνει ακριβώς ότι είστε στη λογική, hate crime legislation της Αμερικής, δηλαδή, της προώθησης της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης πραγμάτων. Βέβαια, θα αναφερθώ σ' αυτό, στη συζήτηση επί των άρθρων.
Θέλω να πω ότι τελικά αυτό το σύμφωνο ελευθέρας συμβιώσεως, το οποίο φέρατε, δεν είναι ελευθέρας συμβιώσεως...

Είναι ελευθέρας βοσκής.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Δραγασάκης): Κύριε συνάδελφε, έχετε υπερβεί αρκετά το χρόνο σας.
ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΑΤΙΔΗΣ: Βεβαίως. Τελειώνω, κύριε Πρόεδρε.
Είναι ένα σύμφωνο ελεύθερης διαλύσεως της οικογένειας και της κοινωνίας. Και τέτοιο είναι.
Σας ευχαριστώ.
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού)

Χειροκροτάει και ο "γκέι υποψήφιος" άραγε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καταδίκη για εξύβριση στο Instagram

“Fuck you rapist bastard”, έγραψε κάποιος ως σχόλιο στο Instagram κάτω από τη φωτογραφία ενός γνωστού μπλόγκερ της Ισλανδίας, την ημέρα πο...