Δευτέρα, Ιουνίου 09, 2008

Φρέσκια γραφιστική προσέγγιση στο logo της ΕΡΤ


"Φθαρμένο" λογότυπο κρατικοδίαιτης υπηρεσίας (έτος παραγωγής: 1990)



 
 "Φρέσκο" λογότυπο κρατικοδίαιτης υπηρεσίας (έτος παραγωγής: 2008). Κόστος 1,2 εκ .ευρώ.




[Εκτός θέματος, αλλά μερικά πράγματα βγάζουν μάτι]

 

12 σχόλια:

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

(πάντως, σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές της αγοράς, τόσο λένε ότι πάει η δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότας ενός μεγάλου οργανισμού σαν την ΕΡΤ. Το ζήτημα είναι αν χρειαζόταν να αλλάξει ή αν αυτό αποτελούσε προτεραιότητα έναντι των άλλων αναγκών της ερτ.

Κρίμα όμως! Αν γνώριζα την προκήρυξη διαγωνισμού, θα είχα χτυπήσει μειοδοσία γιατί είχα μια λαμπρή ιδέα για το νέο σήμα της)

Φιλαλήθης είπε...

Ξέχασες προφανώς να αναφέρεις πως στο πακέτο ήταν ,τα ηχητικά σήματα promo αλλά και εκπομπών ,μικρά βίντεο και σποτάκια ,το ανανεωμένο σήμα της αθλητικής κυριακής κ.α.
Αλλά ,από το να διαλαλούμε την ρύθμιση και τον περιορισμό των blogs ,καλό θα ήταν να διασταυρώνουμε πρίν κατηγορήσουμε...έτσι γίνεται η ρύθμιση!
Αν θέλεις φίλτατε μπορείς να σβήσεις* το παρόν σχόλιο!

* https://www.blogger.com/comment.g?blogID=16008563&postID=116301820933358823

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Φιλαλήθη,

Για ποιο ακριβώς λόγο πρέπει να πληρώνουμε με εκατομμύρια ευρώ την ανανέωση των σημάτων της ερτ; Άλλαξε μήπως και κάτι στο ύφος και το περιεχόμενο των εκπομπών της;

ds είπε...

Δεν μου αρέσουν καθόλου τα νέα logo της ΕΡΤ. Κάποιος ξένος που έρχεται και βλέπει πρώτη φορά τηλεόραση ΕΡΤ αποκλείεται καν να καταλάβει τι λέει το λογότυπο.

e-Lawyer είπε...

Η ένστασή μου είναι κυρίως αισθητική, διότι αυτά τα λογκος δεν σημαίνουν τίποτα και δεν βλέπω και καμία "μαστοριά" στην κατασκευή τους.

Όταν ήμουν στον Ευρωπαίο Επόπτη Προστασίας Δεδομένων (2005) παρακολούθησα από μέσα την διαδικασία παραγωγής και επιλογής λογοτύπου. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ εντυπωσιακό και μιλάμε για χρήματα κάτω από το ένα εικοστό του κόστους της ερτ. Μπορείτε να το δείτε εδώ www.edps.eu.int

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι το λογότυπο ενός τηλεοπτικού σταθμού πρέπει να είναι:

1) Διακριτικό, να καταλαμβάνει την ελάχιστη επιφάνεια στην οθόνη. Οι τηλεθεατές θέλουν να παρακολουθούν το πρόγραμμα του σταθμού, όχι το λογότυπο.
2) Ευανάγνωστο.
3) Αισθητικώς
ευχάριστο αν εξασφαλίζονται τα παραπάνω.

Το τρίτο σημείο είναι και κάπως υποκειμενικό. Όσον αφορά τα δυο πρώτα, τα νέα σήματα είναι κατά την αντίληψή μου χειρότερα από τα παλιά.
Επομένως, είτε φθηνά είτε ακριβά μας κόστισαν, κακώς έγιναν.

- είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
e-Lawyer είπε...

Όχι τόσο απλά, γιατι και με το γάμο τόσο απλά δεν αναφέρεται η διαφορά φύλου. Αφού η σιωπή του νομου δεν γίνεται σεβαστή, πρέπει να μπουν ρητές διατάξεις που να λένε ότι ισχύει και για τα ζευγάρια ομόφυλων. Επίσης να προστεθούν διατάξεις που να ποινικοποιούν την άρνηση των αρμοδίων για εκτέλεση των καθηκόντων τους καθώς η κατά π.κ. παράβαση καθήκοντος δεν αρκεί. Επίσης υπάρχει το θέμα της υιοθεσίας και των αλλοδαπών.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Kανονικά, το σήμα της ερτ έπρεπε να είναι:

φΕΡΤε μας λεφτά
δώστε μας λεφτά
όχι επιταγές
μόνο μετρητά

...για να μπορούμε να πληρώνουμε τους κρατικοδίαιτους "δημοσιογράφους" της, σαν την κυρία των σχολίων που το μόνο δικαίωμα που αναγνωρίζει στους ομοφυλόφιλους είναι να καταβάλλουν το τέλος, της ΕΡΤ για να εισπράττει το μισθό της.

blog-post_04
blog-post_update
blog-post_07

amarkos είπε...

Η γενικότερη τάση απαξίωσης της ερτ από μεγάλη μερίδα ανθρώπων, μεταξύ αυτών κι εγώ, για ποικίλους λόγους πχ δυσάρεστες αλλαγές στο πρόγραμμα (π.χ. Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα), ψηφιακό αρχείο με 'κλειστή' προσέγγιση, εισφορές μέσω του λογαριασμού της δεή, κομματική επιλογή προσώπων ή/κ.ά. είναι νομίζω και η αιτία για την οποία ό,τι εταιρική ταυτότητα και να είχε επιλέγει, όσο και να την είχε πληρώσει η ερτ, και πάλι θα μας ενοχλούσε στον ίδιο βαθμό.

Αν αυτό συνδεθεί με την τάση απαξίωσης των επαγγελμάτων του γραφίστα, του διαφημιστή και του web designer από την ελληνική κοινωνία, τότε τα πράγματα γίνονται χειρότερα. Δεν είμαι ένας από τους επαγγελματίες του χώρου αλλά μπροστά στο πρόβλημα του να δημιουργήσω την εταιρική ταυτότητα ενός τόσο μεγάλου οργανισμού νομίζω ότι το 'κάψιμο του εγκεφάλου' απλά δεν πληρώνεται.

Η ίδια εταιρία απ' όσο ξέρω, έφτιαξε αυτό το magenta logo του Ant1 ο οποίος κατά τη γνώμη μου έφυγε ανεπιστρεπτί από την εποχή Μαστοράκη, της Λάμψης και Τροχού της τύχης που σημαδεύτηκαν με εκείνο το κλασικό χρυσό. Ε λοιπόν έξω απ' το χωρό μπορεί κανείς να πει ότι απλά άλλαξαν δύο χρώματα. Σ' αυτό το 'απλά' όμως κρύβεται μαστοριά.

Δεν ξέρω αν έγινε διαγωνισμός και με πόση διαφάνεια επιλεγχθηκε η συγκεκριμένη εταιρία, αλλά προφανώς και η διοίκηση της ερτ θα είχε τρόπους να σπαταλήσει αυτά τα χρήματα αν οι τιμές της αγοράς για έναν τόσο σημαντικό πελάτη δεν ήταν αυτές.

Βρίζει όμως κανείς την αγορά; Όχι. "Την ερτ μου μέσα γιατί την πληρώνουμε κιόλας".

Τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου.

e-Lawyer είπε...

Εγώ βλεπω μια φτηνή αντιγραφή του σήματος του λόττο που μεγάλωσε γενιές και γενιές και παρουσίασή του ως δήθεν μοντέρνου. Άντε και στο λαϊκό λαχείο εύχομαι.

Ο Αντ1 ότι και να βάλει δεν θα φύγει ποτέ από το "χρυσό" και το "ξανθό". Η φάση μπλε μαρέν με τους μύκητες του ευαγγελάτου δεν καλύπτεται από το ματζέντα.

Μόνο το μαντ έχει λόγκο στην Ελλάδα. Οι γραφίστες τον παίρνουν.

To νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο

 Το νομοσχέδιο προβλέποντας στο άρθρο 3 ότι ο γάμος επιτρέπεται για άτομα διαφορετικού ή ίδιου φύλου, αυτοδικαίως επεκτείνει στα ζευγάρια το...