Σύμφωνα με Σύσταση που δημοσιοποίησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, εκπαιδευτήριο οφείλει να επιστρέψει ποσό που προκατέβαλε η μητέρα μαθητή, ο οποίος δεν κατέστη εφικτό να παρακολουθήσει το σχετικό τμήμα.
Ο εκπρόσωπος του εκπαιδευτηρίου ισχυρίστηκε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις, λόγω και του μικρού αριθμού των μαθητών που γίνονται δεκτοί, η προκαταβολή καταπίπτει εν είδη ποινικής ρήτρας υπέρ του εκπαιδευτηρίου. Όμως, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, με μια άρτια νομική θεμελίωση τεκμηριώνει ότι ο σχετικός ισχυρισμός είναι αβάσιμος και γι' αυτό καλεί το εκπαιδευτήριο να επιστρέψει το ποσό στην μητέρα του μαθητή.
Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει ως ένα "φίλτρο" στο οποίο να προσφεύγει ο καταναλωτής αποφεύγοντας την δαπανηρή και χρονοβόρα δικαστική διαδικασία, όταν πρόκειται για μικροποσά. Έτσι αποφορτίζονται και τα δικαστήρια από υποθέσεις που μπορούν να επιλυθούν εξωδικαστικά - στη συγκεκριμένη περίπτωση και με άρτια θεμελίωση που μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και "ανταγωνιστική" προς τις δικαστικές αποφάσεις του ειρηνοδικείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου